Werkwijze
Mijn werkwijze begint met afstemming vooraf: wat wil je met de tekst bereiken?; wat is de boodschap?; wie is de doelgroep?; welke tone of voice; inzet sociale media etc. Na een oriënterend gesprek ontvang je een prijsvoorstel voorzien van een planning. Voor alle opdrachten die ik uitvoer, gelden de Algemene voorwaarden van ML Media.
Kenmerkend
- persoonlijk contact
- flexibel, kan snel schakelen
- volwaardig meedenkend partner
- organisatorisch en planmatig sterk, ofwel deadline = deadline
Dankzij mijn ervaring met bladenmaken, houd ik altijd rekening met de lay-out. Een kaal Worddocument over de schutting werpen, doe ik niet. Wel: aanlevering inclusief bekopping, streamers, fotobijschriften, title tag en metaname description. En bij webteksten kijk ik er online nog eens naar. Waar nodig schrap ik of schaaf ik bij, zodat er een optimaal samenspel ontstaat tussen tekst, beeld en vormgeving.
Krachten bundelen
Ik werk samen met fotografen, art directors en communicatieadviseurs. Zo kan ik grotere projecten aannemen en een bredere expertise inzetten, zonder dat jij opdraait voor hoge kosten van overhead.